Formula 1
+8
Μιχάλης
aeroxeimarros
Biomanos
AtZoN
Γιάννης Μ
kitsosmitsos
Eltha
Admin
12 απαντήσεις
Σελίδα 4 από 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- AdminAdministratorΒραβείο ΕγγραφήςΒραβείο Εγγραφής για πάνω απο 3 χρόνιαΒραβείο ΜηνυμάτωνΒραβείο Μηνυμάτων ( 100-500 σχόλια )Βραβείο ΘεμάτωνΒραβείο Θεμάτων ( 50 νέα θέματα )Βραβείο ΨηφοφορίαςΒραβείο Ψηφοφορίας ( άνοιξε μια νέα ψηφοφορία )Βραβείο ΣυμμετοχήςΒραβείο Συμμετοχής ( σε 100 θέματα )
- Μηνύματα : 462
Εγγραφή : 16/03/2009
Formula 1
18/3/2009, 00:26
Υπενθύμιση αρχικής δημοσίευσης :
FORMULA 1 2009
29 Μαρτίου: Αυστραλία
5 Απριλίου: Μαλαισία
19 Απριλίου: Κίνα
26 Απριλίου: Μπαχρέιν
10 Μαϊου: Ισπανία
24 Μαϊου: Μονακό
7 Ιουνίου: Τουρκία
21 Ιουνίου: Βρετανία
12 Ιουλίου: Γερμανία
26 Ιουλίου: Ουγγαρία
23 Αυγούστου: Ευρώπη (Βαλένθια)
30 Αυγούστου: Βέλγιο
13 Σεπτεμβρίου: Ιταλία
27 Σεπτεμβρίου: Σιγκαπούρη
4 Οκτωβρίου: Ιαπωνία
18 Οκτωβρίου: Βραζιλία
1 Νοεμβρίου: Αμπου Ντάμπι
FORMULA 1 2009
29 Μαρτίου: Αυστραλία
5 Απριλίου: Μαλαισία
19 Απριλίου: Κίνα
26 Απριλίου: Μπαχρέιν
10 Μαϊου: Ισπανία
24 Μαϊου: Μονακό
7 Ιουνίου: Τουρκία
21 Ιουνίου: Βρετανία
12 Ιουλίου: Γερμανία
26 Ιουλίου: Ουγγαρία
23 Αυγούστου: Ευρώπη (Βαλένθια)
30 Αυγούστου: Βέλγιο
13 Σεπτεμβρίου: Ιταλία
27 Σεπτεμβρίου: Σιγκαπούρη
4 Οκτωβρίου: Ιαπωνία
18 Οκτωβρίου: Βραζιλία
1 Νοεμβρίου: Αμπου Ντάμπι
Απ: Formula 1
1/11/2009, 16:46
Μολις τελειωσε και ο τελευταιος αγωνας
πρωτος ο ΒΕΤΕΛ,με δευτερο τον ΒΕΜΠΕΡ και τριτο τον πρωταθλητη για φετος ΜΠΑΤΟΝ
Γενικα,βαρετος αγωνας,αλλα αξιζε η μαχη στον τελευταιο γυρω μεταξυ Βεμπερ και Μπατον για την δευτρερη θεση,το highlight του αγωνα νομιζω
Επίσης πρωταθληττες στο πρωταθλημα κατασκευαστων ειναι η ομαδα της Brawn GP (μαλλον οι ανθρωποι της Honda θα κανουν χαρακιρι..)
Πολλα λεφτα παντως οι αραβες ρε παιδια,και τι κανουν,απλα ετυχε να εχουν τοοσο πετρελαιο,που φτανει μεχρι και το 10% νομιζω της παγκοσμιας παραγωγης...
Γενικα προτιμω τις Ερωπαικες πιστες,με καλυτερη αυτη του SPA,μακραν..Επισης οι ανθρωποι ειναι πιο σχετικοι με το αθλημα
Ασε που την δινει που χαλανε τοσα λεφτα οι αραβες σε ανουσιες μαλακιες (τεχνητα νησια και διαφορα..ελεος) ενω θα μπορουσαν να δωσουν λιγο απο τον πλουτο τους
σε αυτους που πραγματικα εχουν αναγκη..
πρωτος ο ΒΕΤΕΛ,με δευτερο τον ΒΕΜΠΕΡ και τριτο τον πρωταθλητη για φετος ΜΠΑΤΟΝ
Γενικα,βαρετος αγωνας,αλλα αξιζε η μαχη στον τελευταιο γυρω μεταξυ Βεμπερ και Μπατον για την δευτρερη θεση,το highlight του αγωνα νομιζω
Επίσης πρωταθληττες στο πρωταθλημα κατασκευαστων ειναι η ομαδα της Brawn GP (μαλλον οι ανθρωποι της Honda θα κανουν χαρακιρι..)
Πολλα λεφτα παντως οι αραβες ρε παιδια,και τι κανουν,απλα ετυχε να εχουν τοοσο πετρελαιο,που φτανει μεχρι και το 10% νομιζω της παγκοσμιας παραγωγης...
Γενικα προτιμω τις Ερωπαικες πιστες,με καλυτερη αυτη του SPA,μακραν..Επισης οι ανθρωποι ειναι πιο σχετικοι με το αθλημα
Ασε που την δινει που χαλανε τοσα λεφτα οι αραβες σε ανουσιες μαλακιες (τεχνητα νησια και διαφορα..ελεος) ενω θα μπορουσαν να δωσουν λιγο απο τον πλουτο τους
σε αυτους που πραγματικα εχουν αναγκη..
- ElthaModeratorΒραβείο ΕγγραφήςΒραβείο Εγγραφής για πάνω απο 3 χρόνιαΒραβείο ΜηνυμάτωνΒραβείο Μηνυμάτων ( 5001 + σχόλια )Βραβείο ΘεμάτωνΒραβείο Θεμάτων ( 100 νέα θέματα )Βραβείο ΨηφοφορίαςΒραβείο Ψηφοφορίας ( άνοιξε μια νέα ψηφοφορία )Βραβείο ΠαιχνιδιώνΒραβείο Παιχνιδιών ( άνοιξε ενα νέο θέμα - παιχνίδι )Βραβείο ΣυμμετοχήςΒραβείο Συμμετοχής ( σε 100 θέματα )
- Μηνύματα : 24383
Φύλλο :
Εγγραφή : 16/03/2009
Απ: Formula 1
3/11/2009, 11:20
ΤΕΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ
1. Τζένσον Μπάτον (Βρετανία) 95 βαθμοί
2. Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία) 84
3. Ρούμπενς Μπαρικέλο (Βραζιλία) 77
4. Μαρκ Γουέμπερ (Αυστραλία) 69,5
5. Λιούις Χάμιλτον (Βρετανία) 49
6. Κίμι Ραϊκόνεν (Φινλανδία) 48
7. Νίκο Ρόσμπεργκ (Γερμανία) 34,5
8. Γιάρνο Τρούλι (Ιταλία) 32,5
9. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία) 26
10. Τίμο Γκλοκ (Γερμανία) 24
11. Φελίπε Μάσα (Βραζιλία) 22
12. Χέικι Κοβαλάινεν (Φινλανδία) 22
13. Νικ Χάιντφελντ (Γερμανία) 19
14. Ρόμπερτ Κούμπιτσα (Πολωνία) 17
15. Τζιανκάρλο Φιζικέλα (Ιταλία) 8
16. Σεμπαστιάν Μπουεμί (Ελβετία) 6
17. Άντριαν Σούτιλ (Γερμανία) 5
18. Καμούι Κομπαγιάσι (Ιαπωνία) 3
19. Σεμπαστιάν Μπουρντέ (Γαλλία) 2
ΤΕΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
1. Brawn-Μερτσέντες 172 βαθμοί
2. Red Bull-Ρενό 153,5
3. ΜακΛάρεν-Μερτσέντες 71
4. Φεράρι 70
5. Τογιότα 59,5
6. BMW Ζάουμπερ 36
7. Γουίλιαμς-Τογιότα 34,5
8. Ρενό 26
9. Force India-Μερτσέντες 13
10. Toro Rosso-Φεράρι 8
1. Τζένσον Μπάτον (Βρετανία) 95 βαθμοί
2. Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία) 84
3. Ρούμπενς Μπαρικέλο (Βραζιλία) 77
4. Μαρκ Γουέμπερ (Αυστραλία) 69,5
5. Λιούις Χάμιλτον (Βρετανία) 49
6. Κίμι Ραϊκόνεν (Φινλανδία) 48
7. Νίκο Ρόσμπεργκ (Γερμανία) 34,5
8. Γιάρνο Τρούλι (Ιταλία) 32,5
9. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία) 26
10. Τίμο Γκλοκ (Γερμανία) 24
11. Φελίπε Μάσα (Βραζιλία) 22
12. Χέικι Κοβαλάινεν (Φινλανδία) 22
13. Νικ Χάιντφελντ (Γερμανία) 19
14. Ρόμπερτ Κούμπιτσα (Πολωνία) 17
15. Τζιανκάρλο Φιζικέλα (Ιταλία) 8
16. Σεμπαστιάν Μπουεμί (Ελβετία) 6
17. Άντριαν Σούτιλ (Γερμανία) 5
18. Καμούι Κομπαγιάσι (Ιαπωνία) 3
19. Σεμπαστιάν Μπουρντέ (Γαλλία) 2
ΤΕΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
1. Brawn-Μερτσέντες 172 βαθμοί
2. Red Bull-Ρενό 153,5
3. ΜακΛάρεν-Μερτσέντες 71
4. Φεράρι 70
5. Τογιότα 59,5
6. BMW Ζάουμπερ 36
7. Γουίλιαμς-Τογιότα 34,5
8. Ρενό 26
9. Force India-Μερτσέντες 13
10. Toro Rosso-Φεράρι 8
Απ: Formula 1
3/11/2009, 16:47
Αν ευσταθούν όσα ακούγονται, θα υπάρξουν πολλές μεταγραφές και μετακινήσεις
Απ: Formula 1
4/11/2009, 14:03
Η Τογιότα ανακοίνωσε ότι αποχωρεί από την F1 λόγω οικονομικής κρίσης και περικοπών των εξόδων
Απ: Formula 1
4/11/2009, 14:03
κ ακουγεται κ για φεραρι στην επομενη διοργανωσηkitsosmitsos έγραψε:Η Τογιότα ανακοίνωσε ότι αποχωρεί από την F1 λόγω οικονομικής κρίσης και περικοπών των εξόδων
Απ: Formula 1
4/11/2009, 14:04
laplace έγραψε:κ ακουγεται κ για φεραρι στην επομενη διοργανωσηkitsosmitsos έγραψε:Η Τογιότα ανακοίνωσε ότι αποχωρεί από την F1 λόγω οικονομικής κρίσης και περικοπών των εξόδων
Η Φεράρι;
Σοβαρά;
Απ: Formula 1
4/11/2009, 14:05
ναι,ετσι ακουγεταιkitsosmitsos έγραψε:laplace έγραψε:κ ακουγεται κ για φεραρι στην επομενη διοργανωσηkitsosmitsos έγραψε:Η Τογιότα ανακοίνωσε ότι αποχωρεί από την F1 λόγω οικονομικής κρίσης και περικοπών των εξόδων
Η Φεράρι;
Σοβαρά;
θα ειναι τεραστιο πληγμα
Απ: Formula 1
4/11/2009, 14:07
Όντως
Λογικά η Φεράρι πρέπει να φέρνει τα περισσότερα λεφτά στο πρωτάθλημα λόγω ονόματος, διαφήμισης κτλ
Λογικά η Φεράρι πρέπει να φέρνει τα περισσότερα λεφτά στο πρωτάθλημα λόγω ονόματος, διαφήμισης κτλ
Απ: Formula 1
4/11/2009, 14:11
ασχετοkitsosmitsos έγραψε:Όντως
Λογικά η Φεράρι πρέπει να φέρνει τα περισσότερα λεφτά στο πρωτάθλημα λόγω ονόματος, διαφήμισης κτλ
λες τωρα με την αλλαγη της κυβερνησης να δοθει το ελληνικο για πιστα φορμουλα?
θυμιζω πως κολλουσε στον σουφλια αν κ ο χωρος αρεσε στην φια
αλλα κ πατρα κ χαλκιδα ειναι υποψηφιες αλλα δεν τις προτιμαει η φια
Απ: Formula 1
4/11/2009, 14:31
laplace έγραψε:ασχετοkitsosmitsos έγραψε:Όντως
Λογικά η Φεράρι πρέπει να φέρνει τα περισσότερα λεφτά στο πρωτάθλημα λόγω ονόματος, διαφήμισης κτλ
λες τωρα με την αλλαγη της κυβερνησης να δοθει το ελληνικο για πιστα φορμουλα?
θυμιζω πως κολλουσε στον σουφλια αν κ ο χωρος αρεσε στην φια
αλλα κ πατρα κ χαλκιδα ειναι υποψηφιες αλλα δεν τις προτιμαει η φια
Καλό θα ήταν, αλλά πρέπει να βρεθεί και άνθρωπος να το κυνηγήσει
Οι Άραβες έχουν κάνει τρελό μπαμ με πίστες κτλ
Και οι περισσότερες πίστες έχουν οικονομικό πρόβλημα
Απ: Formula 1
17/11/2009, 01:58
Δεν υπαρχει περιπτωση ακομα και να φτιαξιουν πιστα προδιαγραφων F1 σε καποια περιοχη,να μπορεσουμε τελικα να διοργανωσουμε αγωνα.,
Ειναι δυο διαφορετικα θεματα,τελειως...
Η Ευρωπαικη αγορα ειναι ετσι κα ιαλλιως κορεσμενη,δεν υπαρχει κανενα οφελος να μας δωσουν εμας αγωνα,εκτος απο το δικο μας..
Γενικα τα τελευταια χρονια στρεφονται(αρε Μπερνι) εξ ανατολων,οπου παιζει χρημα,πολυ..Ινδια μαλλον θα ακολουθησει,Μοσχα,ισως..
Its all about money baby..
Η Toyota την εκανε με ελαφρα.γιατι χαλασε πραγματικα ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΟΣΑ,ισως τα περισσοτερα απο ολους(ναι εχουν πολυ χρημα,ειχαν τουλαχιστον,),και με προσχημα(ετσι πιστευω),κριση
και μαλακιες,την εκαναν.Γιατι,θα πω εγω,το οποιο ειναι και προφανες,δεν καταφερανα κανενα απολυτος καλο αποτελεσμα,ελαχιστα πραγματα..
Για τον ιδιο λογο εφυγε και η Honda(καλα αυτοι κανανε χαρακιρι σιγουρα)
H Lotus επιστρεφει,με λεφτα απο Μαλαισια μερια βεβαια,αλλα δεν εχει σημασια...
Οσο για την Ferrari,δεν ακουσα τιποτα τετοιο,αν και συνηθως,κατι τετοιες δηλωσεις ή φημες,γινονται για να πιεσει η ίδια,ή ολες οι ομαδες για κατι που θελουν.
Φετος ελεγαν οτι θα φτιαξουν νεο πρωταθλημα μονες τους,(υπαρχει κατι σαν ενωση,η FOTA)...Aλλα παντα ετσι κανουν...
Δυσκολο δηλαδη αν φυγει η Ferrari..Χωρις αυτην απλα δεν υφισταται πρωταθλημα F1...
Ειναι δυο διαφορετικα θεματα,τελειως...
Η Ευρωπαικη αγορα ειναι ετσι κα ιαλλιως κορεσμενη,δεν υπαρχει κανενα οφελος να μας δωσουν εμας αγωνα,εκτος απο το δικο μας..
Γενικα τα τελευταια χρονια στρεφονται(αρε Μπερνι) εξ ανατολων,οπου παιζει χρημα,πολυ..Ινδια μαλλον θα ακολουθησει,Μοσχα,ισως..
Its all about money baby..
Η Toyota την εκανε με ελαφρα.γιατι χαλασε πραγματικα ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΟΣΑ,ισως τα περισσοτερα απο ολους(ναι εχουν πολυ χρημα,ειχαν τουλαχιστον,),και με προσχημα(ετσι πιστευω),κριση
και μαλακιες,την εκαναν.Γιατι,θα πω εγω,το οποιο ειναι και προφανες,δεν καταφερανα κανενα απολυτος καλο αποτελεσμα,ελαχιστα πραγματα..
Για τον ιδιο λογο εφυγε και η Honda(καλα αυτοι κανανε χαρακιρι σιγουρα)
H Lotus επιστρεφει,με λεφτα απο Μαλαισια μερια βεβαια,αλλα δεν εχει σημασια...
Οσο για την Ferrari,δεν ακουσα τιποτα τετοιο,αν και συνηθως,κατι τετοιες δηλωσεις ή φημες,γινονται για να πιεσει η ίδια,ή ολες οι ομαδες για κατι που θελουν.
Φετος ελεγαν οτι θα φτιαξουν νεο πρωταθλημα μονες τους,(υπαρχει κατι σαν ενωση,η FOTA)...Aλλα παντα ετσι κανουν...
Δυσκολο δηλαδη αν φυγει η Ferrari..Χωρις αυτην απλα δεν υφισταται πρωταθλημα F1...
- ElthaModeratorΒραβείο ΕγγραφήςΒραβείο Εγγραφής για πάνω απο 3 χρόνιαΒραβείο ΜηνυμάτωνΒραβείο Μηνυμάτων ( 5001 + σχόλια )Βραβείο ΘεμάτωνΒραβείο Θεμάτων ( 100 νέα θέματα )Βραβείο ΨηφοφορίαςΒραβείο Ψηφοφορίας ( άνοιξε μια νέα ψηφοφορία )Βραβείο ΠαιχνιδιώνΒραβείο Παιχνιδιών ( άνοιξε ενα νέο θέμα - παιχνίδι )Βραβείο ΣυμμετοχήςΒραβείο Συμμετοχής ( σε 100 θέματα )
- Μηνύματα : 24383
Φύλλο :
Εγγραφή : 16/03/2009
Απ: Formula 1
17/11/2009, 09:33
η Bridgestone - ελαστικα θα φυγει στο τέλος του 2010
παντως λενε οτι η νεα σεζον θα ξεκινησει με 13 ομαδες δηλαδη με παραπανω απο φετος
αλλα...αμφιβολο αν θα παραμεινουν κιολας
παντως λενε οτι η νεα σεζον θα ξεκινησει με 13 ομαδες δηλαδη με παραπανω απο φετος
αλλα...αμφιβολο αν θα παραμεινουν κιολας
Απ: Formula 1
19/11/2009, 14:33
Σε συμφωνία με την Brawn GP για την αγορά του 75% των μετοχών της ήρθαν Mercedes και Aabar. Ο γερμανικός κολοσσός, που το 2009 προμήθευε με κινητήρες τη βρετανική ομάδα, βοηθώντας την να φτάσει στο νταμπλ , πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών, στην παρθενική της σεζόν, επιστρέφει λοιπόν με ιδιόκτητη ομάδα μετά από 54 χρόνια. Το 1956 αποσύρθηκε και αποφάσισε να παρέχει μόνο κινητήρες, ενώ το 1954 και το 1955 είχε κερδίσει δύο Παγκόσμια Πρωταθλήματα με πιλότο τον Χουάν Μανουέλ Φάτζο.
Αυτό φέρνει ακόμη πιο κοντά στη McLaren τον Τζένσον Μπάτον, καθώς η Mercedes επιθυμεί να πορευθεί με Γερμανούς πιλότους. Ακόμη δεν έχει γίνει γνωστό ποιοι θα είναι αυτοί, αλλά όλα συνηγορούν στο ότι πίσω από τα τιμόνια των δύο μονοθεσίων θα καθίσουν οι Νικ Χάιντφελντ και Νίκο Ρόσμπεργκ.
Πάντως, η Mercedes θα συνεχίσει να παρέχει κινητήρες στη McLaren. Οι δύο πλευρές ανανέωσαν τη συνεργασία τους για δωρεάν παροχή μηχανικής υποστήριξης μέχρι το 2015. Τότε η McLaren θα επανακτήσει το 40% των μετοχών της που βρίσκεται στα χέρια του Γερμανού κατασκευαστή.
Η σχέση μεταξύ των δύο εταιριών ξεκίνησε το 1995. Έκτοτε κέρδισαν μαζί ένα πρωτάθλημα κατασκευαστών (1998) και τρία οδηγών (1998, 1999 Μίκα Χάκινεν, 2008 Λιούις Χάμιλτον).
Ο νυν συνιδιοκτήτης πρωταθλήτριας της Formula 1, Ρος Μπρον, ο οποίος θα παραμείνει στη θέση του αγωνιστικού διευθυντή, δήλωσε σχετικά: "H Brawn GP πέρασε από ένα απίστευτο ταξίδι τους τελευταίους 12 μήνες. Από τον πόλεμο της επιβίωσης, φτάσαμε στο σημείο να έχουμε ισχυρές σχέσεις με την Mercedes-Benz High Performance Engines και την Aabar, οι οποίες θα διασφαλίσουν το μέλλον της".
απο http://kartgr.blogspot.com/
Αυτό φέρνει ακόμη πιο κοντά στη McLaren τον Τζένσον Μπάτον, καθώς η Mercedes επιθυμεί να πορευθεί με Γερμανούς πιλότους. Ακόμη δεν έχει γίνει γνωστό ποιοι θα είναι αυτοί, αλλά όλα συνηγορούν στο ότι πίσω από τα τιμόνια των δύο μονοθεσίων θα καθίσουν οι Νικ Χάιντφελντ και Νίκο Ρόσμπεργκ.
Πάντως, η Mercedes θα συνεχίσει να παρέχει κινητήρες στη McLaren. Οι δύο πλευρές ανανέωσαν τη συνεργασία τους για δωρεάν παροχή μηχανικής υποστήριξης μέχρι το 2015. Τότε η McLaren θα επανακτήσει το 40% των μετοχών της που βρίσκεται στα χέρια του Γερμανού κατασκευαστή.
Η σχέση μεταξύ των δύο εταιριών ξεκίνησε το 1995. Έκτοτε κέρδισαν μαζί ένα πρωτάθλημα κατασκευαστών (1998) και τρία οδηγών (1998, 1999 Μίκα Χάκινεν, 2008 Λιούις Χάμιλτον).
Ο νυν συνιδιοκτήτης πρωταθλήτριας της Formula 1, Ρος Μπρον, ο οποίος θα παραμείνει στη θέση του αγωνιστικού διευθυντή, δήλωσε σχετικά: "H Brawn GP πέρασε από ένα απίστευτο ταξίδι τους τελευταίους 12 μήνες. Από τον πόλεμο της επιβίωσης, φτάσαμε στο σημείο να έχουμε ισχυρές σχέσεις με την Mercedes-Benz High Performance Engines και την Aabar, οι οποίες θα διασφαλίσουν το μέλλον της".
απο http://kartgr.blogspot.com/
Απ: Formula 1
14/12/2009, 00:06
Φήμες για μονοετές συμβόλαιο του 41χρονου Μίκαελ Σουμάχερ με την Mercedes
Απ: Formula 1
14/12/2009, 21:25
Νέο point system στην F1. Ένα νέο σύστημα βαθμολόγησης για την ερχόμενη αγωνιστική σεζόν πρότεινε η επιτροπή της Formula 1. Η επιτροπή συνεδρίασε υπό την προεδρία του Bernie Ecclestone με τη συμμετοχή των ομάδων, των προμηθευτών, των χορηγών και του νέου Προέδρου της FIA, Jean Todt.
Πρόταση της επιτροπής είναι να βαθμολογούνται οι πρώτοι δέκα νικητές καθώς οι ομάδες έχουν αυξηθεί και θα είναι πολύ δύσκολο μία μικρή ομάδα να βαθμολογηθεί. Παρόλα αυτά αυτός που παίρνει την καρό σημαία ευνοείται καθώς βαθμολογείται με περισσότερους βαθμούς απ ότι σήμερα.
Αναλυτικά:
1ος = 25 βαθμοί από 10 σήμερα
2ος = 20 βαθμοί από 8 σήμερα
3ος = 15 βαθμοί από 6 σήμερα
4ος = 10 βαθμοί από 5 σήμερα
5ος = 8 βαθμοί από 4 σήμερα
6ος = 6 βαθμοί από 3 σήμερα
7ος = 5 βαθμοί από 2 σήμερα
8ος = 3 βαθμοί από 1 σήμερα
9ος = 2 βαθμοί από 0 σήμερα
10ος = 1 βαθμοί από 0 σήμερα
Από www.bno.gr
Πρόταση της επιτροπής είναι να βαθμολογούνται οι πρώτοι δέκα νικητές καθώς οι ομάδες έχουν αυξηθεί και θα είναι πολύ δύσκολο μία μικρή ομάδα να βαθμολογηθεί. Παρόλα αυτά αυτός που παίρνει την καρό σημαία ευνοείται καθώς βαθμολογείται με περισσότερους βαθμούς απ ότι σήμερα.
Αναλυτικά:
1ος = 25 βαθμοί από 10 σήμερα
2ος = 20 βαθμοί από 8 σήμερα
3ος = 15 βαθμοί από 6 σήμερα
4ος = 10 βαθμοί από 5 σήμερα
5ος = 8 βαθμοί από 4 σήμερα
6ος = 6 βαθμοί από 3 σήμερα
7ος = 5 βαθμοί από 2 σήμερα
8ος = 3 βαθμοί από 1 σήμερα
9ος = 2 βαθμοί από 0 σήμερα
10ος = 1 βαθμοί από 0 σήμερα
Από www.bno.gr
- ElthaModeratorΒραβείο ΕγγραφήςΒραβείο Εγγραφής για πάνω απο 3 χρόνιαΒραβείο ΜηνυμάτωνΒραβείο Μηνυμάτων ( 5001 + σχόλια )Βραβείο ΘεμάτωνΒραβείο Θεμάτων ( 100 νέα θέματα )Βραβείο ΨηφοφορίαςΒραβείο Ψηφοφορίας ( άνοιξε μια νέα ψηφοφορία )Βραβείο ΠαιχνιδιώνΒραβείο Παιχνιδιών ( άνοιξε ενα νέο θέμα - παιχνίδι )Βραβείο ΣυμμετοχήςΒραβείο Συμμετοχής ( σε 100 θέματα )
- Μηνύματα : 24383
Φύλλο :
Εγγραφή : 16/03/2009
Απ: Formula 1
9/1/2010, 21:55
Οι δύο θέσεις της USF1 και οι δεύτερες θέσεις των Renault, Toro Rosso, Sauber και Campos -στην περίπτωση που η πρώτη και η τελευταία τα καταφέρουν- απέμειναν για να συμπληρωθεί το ψηφιδωτό του προσεχούς πρωταθλήματος της Formula 1, που ξεκινά στις 14 Μαρτίου 2010 στο Μπαχρέιν.
Σύμφωνα με ατυχή παρομοίωση της ελβετικής εφημερίδας Blick, "...μόνο ένας σεισμός στο Χίνβιλ θα αποτρέψει την ανακοίνωση του Pedro de la Rosa από τη Sauber". Ο Peter Sauber, που ανέκτησε τη BMW Sauber μετά την αποχώρηση των Βαυαρών, έχει ήδη υπογράψει τον Kamui Kobayashi.
Αν και ο Ιάπωνας εξασφάλισε χορηγίες για να συνοδεύσει το ταλέντο που επέδειξε στα δύο τελευταία GPs του 2009, φημολογείται ότι ο P. de la Rosa δεν χρειάστηκε να βρει χρήματα για τη θέση. Ο ίδιος ο P. Sauber είπε ότι χρειάζεται έναν έμπειρο οδηγό για τη θέση δίπλα στον άπειρο K. Kobayashi.
Ο Ισπανός Pedro de la Rosa είναι 39 ετών, σχεδόν συνομήλικος με τον Rubens Barrichello και δύο χρόνια μικρότερος από τον Michael Schumacher - συνεπώς η ηλικία του δεν μοιάζει να είναι πρόβλημα!
Πήρε εκκίνηση στη F1 για τελευταία φορά το 2006, ενώ η τελευταία του πλήρης χρονιά ήταν το 2002 με τη Jaguar. Έκτοτε είναι δοκιμαστής της McLaren.
Αν και φημολογείται ότι η McLaren του έδωσε περιθώριο να αποφασίσει το μέλλον του μέχρι την τελευταία μέρα του 2009, ο Ισπανός αρνήθηκε ότι έχει υπογράψει με τη Sauber, σύμφωνα με τον ισπανικό Τύπο.
Στο μεταξύ, αν και η USF1 εξακολουθεί να κρατά σιγή ιχθύος, φημολογείται ότι η αμερικανική ομάδα έχει έρθει σε επαφή με δύο νεαρούς οδηγούς, τον Αργεντινό Jose Maria Lopez και τον Βρετανό James Rossiter.
Τα δημοσιεύματα για τον J.M. Lopez προέρχονται από την Αργεντινή και φαντάζουν παράλογα, δίχως κανένα νόημα, αν ο οδηγός δεν συνοδεύεται από χορηγίες. Ο Αργεντινός δεν έχει αγωνιστεί με μονοθέσιο από το 2006, που βρισκόταν στο GP2, αλλά λέγεται ότι έχει συγκεντρώσει χορηγίες οκτώ εκατομμυρίων δολαρίων.
Για τη Campos έχει ακουστεί το όνομα του Nelsinho Piquet, αν και η ομάδα το έχει αρνηθεί, ενώ για την Toro Rosso δεν φαντάζει λογική η φημολογία συμφωνίας με τον Ralf Schumacher. Φαβορί για τη θέση παραμένει ο νεαρός Ισπανός Jaime Alguersuari, που τα πήγε καλά πέρσι στο δεύτερο μισό της χρονιάς.
F1 2010 - ΟΜΑΔΕΣΚΑΙΟΔΗΓΟΙ
in.gr
Σύμφωνα με ατυχή παρομοίωση της ελβετικής εφημερίδας Blick, "...μόνο ένας σεισμός στο Χίνβιλ θα αποτρέψει την ανακοίνωση του Pedro de la Rosa από τη Sauber". Ο Peter Sauber, που ανέκτησε τη BMW Sauber μετά την αποχώρηση των Βαυαρών, έχει ήδη υπογράψει τον Kamui Kobayashi.
Αν και ο Ιάπωνας εξασφάλισε χορηγίες για να συνοδεύσει το ταλέντο που επέδειξε στα δύο τελευταία GPs του 2009, φημολογείται ότι ο P. de la Rosa δεν χρειάστηκε να βρει χρήματα για τη θέση. Ο ίδιος ο P. Sauber είπε ότι χρειάζεται έναν έμπειρο οδηγό για τη θέση δίπλα στον άπειρο K. Kobayashi.
Ο Ισπανός Pedro de la Rosa είναι 39 ετών, σχεδόν συνομήλικος με τον Rubens Barrichello και δύο χρόνια μικρότερος από τον Michael Schumacher - συνεπώς η ηλικία του δεν μοιάζει να είναι πρόβλημα!
Πήρε εκκίνηση στη F1 για τελευταία φορά το 2006, ενώ η τελευταία του πλήρης χρονιά ήταν το 2002 με τη Jaguar. Έκτοτε είναι δοκιμαστής της McLaren.
Αν και φημολογείται ότι η McLaren του έδωσε περιθώριο να αποφασίσει το μέλλον του μέχρι την τελευταία μέρα του 2009, ο Ισπανός αρνήθηκε ότι έχει υπογράψει με τη Sauber, σύμφωνα με τον ισπανικό Τύπο.
Στο μεταξύ, αν και η USF1 εξακολουθεί να κρατά σιγή ιχθύος, φημολογείται ότι η αμερικανική ομάδα έχει έρθει σε επαφή με δύο νεαρούς οδηγούς, τον Αργεντινό Jose Maria Lopez και τον Βρετανό James Rossiter.
Τα δημοσιεύματα για τον J.M. Lopez προέρχονται από την Αργεντινή και φαντάζουν παράλογα, δίχως κανένα νόημα, αν ο οδηγός δεν συνοδεύεται από χορηγίες. Ο Αργεντινός δεν έχει αγωνιστεί με μονοθέσιο από το 2006, που βρισκόταν στο GP2, αλλά λέγεται ότι έχει συγκεντρώσει χορηγίες οκτώ εκατομμυρίων δολαρίων.
Για τη Campos έχει ακουστεί το όνομα του Nelsinho Piquet, αν και η ομάδα το έχει αρνηθεί, ενώ για την Toro Rosso δεν φαντάζει λογική η φημολογία συμφωνίας με τον Ralf Schumacher. Φαβορί για τη θέση παραμένει ο νεαρός Ισπανός Jaime Alguersuari, που τα πήγε καλά πέρσι στο δεύτερο μισό της χρονιάς.
F1 2010 - ΟΜΑΔΕΣΚΑΙΟΔΗΓΟΙ
ΟΜΑΔΑ | ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | ΣΙΓΟΥΡΟΙ | ΠΙΘΑΝΟΙ |
McLaren | Mercedes | 1. Jenson Button | |
2. Lewis Hamilton | |||
Mercedes GP | Mercedes | 3. Nico Rosberg | |
4. Michael Schumacher | |||
RBR | Renault | 5. Sebastian Vettel | |
6. Mark Webber | |||
Ferrari | Ferrari | 7. Felipe Massa | |
8. Fernando Alonso | |||
Williams | Cosworth | 9. Rubens Barrichello | |
10. Nico Hulkenberg | |||
Renault | Renault | 11. Robert Kubica | |
J. d΄ Ambrosio | |||
B. Baguette | |||
Force India | Mercedes | 14. Adrian Sutil | |
15. Vitantonio Liuzzi | |||
Toro Rosso | Ferrari | 16. Sebastien Buemi | |
J. Alguersuari | |||
Lotus | Cosworth | 18. Jarno Trulli | |
19. Heikki Kovalainen | |||
Campos | Cosworth | N. Piquet | |
21. Bruno Senna | |||
Sauber | Ferrari | 22. Kamui Kobayashi | |
P. de la Rosa | |||
N. Heidfeld | |||
Virgin | Cosworth | 24. Timo Glock | |
25. Lucas di Grassi | |||
USF1 | Cosworth | J.M. Lopez | |
J. Rossiter |
in.gr
- ElthaModeratorΒραβείο ΕγγραφήςΒραβείο Εγγραφής για πάνω απο 3 χρόνιαΒραβείο ΜηνυμάτωνΒραβείο Μηνυμάτων ( 5001 + σχόλια )Βραβείο ΘεμάτωνΒραβείο Θεμάτων ( 100 νέα θέματα )Βραβείο ΨηφοφορίαςΒραβείο Ψηφοφορίας ( άνοιξε μια νέα ψηφοφορία )Βραβείο ΠαιχνιδιώνΒραβείο Παιχνιδιών ( άνοιξε ενα νέο θέμα - παιχνίδι )Βραβείο ΣυμμετοχήςΒραβείο Συμμετοχής ( σε 100 θέματα )
- Μηνύματα : 24383
Φύλλο :
Εγγραφή : 16/03/2009
Απ: Formula 1
4/2/2010, 16:19
Στην πρώτη του εμφάνιση με μονοθέσιο της Ferrari, ο Φερνάντο Αλόνσο συνέχισε την κυριαρχία της Scuderia στις δοκιμές εξέλιξης ως τώρα, καταλαμβάνοντας την κορυφή της 3ης και τελευταίας μέρας του τεστ στην Βαλένθια. Μπροστά σε 35.000 συμπατριώτες του, ο ισπανός σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο όχι μόνο της μέρας αλλά και συνολικά του τεστ, στο 1:11.470. Δεύτερος ήταν ο Πέντρο ντε λα Ρόσα με Sauber και τρίτος ο Μίκαελ Σουμάχερ με Mercedes. Πέμπτος ο Τζένσον Μπάτον στο ντεμπούτο του με το μονοθέσιο της McLaren
sports.gr
sports.gr
- ElthaModeratorΒραβείο ΕγγραφήςΒραβείο Εγγραφής για πάνω απο 3 χρόνιαΒραβείο ΜηνυμάτωνΒραβείο Μηνυμάτων ( 5001 + σχόλια )Βραβείο ΘεμάτωνΒραβείο Θεμάτων ( 100 νέα θέματα )Βραβείο ΨηφοφορίαςΒραβείο Ψηφοφορίας ( άνοιξε μια νέα ψηφοφορία )Βραβείο ΠαιχνιδιώνΒραβείο Παιχνιδιών ( άνοιξε ενα νέο θέμα - παιχνίδι )Βραβείο ΣυμμετοχήςΒραβείο Συμμετοχής ( σε 100 θέματα )
- Μηνύματα : 24383
Φύλλο :
Εγγραφή : 16/03/2009
Απ: Formula 1
18/4/2010, 11:30
Ο Lewis Hamilton της McLaren-Mercedes σημείωσε τον ταχύτερο γύρο της πρώτης ημέρας ελεύθερων δοκιμών του GP Κίνας, 4ου φετινού αγώνα της Formula 1 - αλλά ο Sebastien Buemi της Toro Rosso ήταν ο αρνητικός πρωταγωνιστής της ημέρας, με ένα παράδοξο ατύχημα στην πρώτη από τις δύο περιόδους των δοκιμών.
Περίπου 15 λεπτά πριν το τέλος της περιόδου, ο Ελβετός φρέναρε βίαια για τη στροφή 14 όταν αποκολλήθηκαν από το μονοθέσιο ταυτόχρονα και οι δύο μπροστινοί τροχοί. Ο νεαρός οδηγός κατέληξε στην αμμοπαγίδα, χωρίς να τραυματιστεί.
Η ομάδα της Φαέντσα δοκίμασε νέες πλήμνες στο μονοθέσιό της και η αιτία του ατυχήματος προήλθε από υποχώρηση της εμπρός δεξιάς πλήμνης. Όταν συνέβη αυτό, η αριστερή δεν άντεξε τη φόρτιση του φρεναρίσματος και έσπασε ακαριαία.
Η STR κράτησε για όλη την υπόλοιπη περίοδο στο γκαράζ τον έτερο οδηγό της, Jaime Alguersuari. Ωστόσο, η πιο ανησυχητική πτυχή του ατυχήματος είναι ότι οι τροχοί αποκολλήθηκαν και κατέληξαν προς τους φράκτες για τους θεατές. Η STR λέει ότι τα συρματόσχοινα συγκράτησης των τροχών ήταν ενωμένα με το ψαλίδι.
Πίσω στη McLaren, ο Lewis Hamilton έδειξε -μεταξύ άλλων- την αποτελεσματικότητα του μονοθεσίου ΜΡ4/25 στην πίσω ευθεία της πίστας της Σαγκάης, κάτι που εν πολλοίς οφείλεται στο αεροδυναμικό σύστημα "F-duct" που (έπειτα από επιλογή του οδηγού) μειώνει την αντίσταση της πίσω πτέρυγας στον αέρα.
Το ίδιο σύστημα δοκίμασαν στις ελεύθερης δοκιμές της Κίνας και οι Ferrari, Mercedes και Williams, πλην της Sauber που το τοποθέτησε για πρώτη φορά στην Αυστραλία. Ωστόσο, πρόκειται για μια τόσο λεπτομερή ιδέα που χρειάζεται πολλή δουλειά για να αποδόσει σωστά και να επιφέρει κέρδη στο γυρολόγιο.
Ο Lewis ήταν δύόμισι δέκατα ταχύτερος του δεύτερου της ημέρας, Nico Rosberg (Mercedes) και σχεδόν τέσσερα δέκατα ταχύτερος του ομολόγου του, Jenson Button, που είχε σημειώσει τον πρώτο χρόνο στην πρωινή πρώτη περίοδο. Ακολούθησε ο Michael Schumacher, πιο κοντά από ποτέ φέτος στον Nico Rosberg.
Όσο για τις Ferrari και RBR, δεν θέλησαν σήμερα να αποκαλύψουν την αληθινή τους δυναμική - αν και για την πρώτη αποκαλύφτηκαν ξανά τα προβλήματα αξιοπιστίας του κινητήρα της. Ο Fernando Alonso μόλις βγήκε στην πίστα στην πρώτη περίοδο εγκατέλειψε στη στροφή 6 με φλόγες στις εξατμίσεις.
"Ξέραμε ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας δεν ήταν τόσο καλός", είπε η Ferrari, καθώς ο συγκεκριμένος V8 ήταν εκείνος που αλλάχθηκε από τη Scuderia προληπτικά πριν το GP Μπαχρέιν. Ο Ισπανός έχασε πολύ χρόνο προετοιμασίας και συνεπώς στη δεύτερη περίοδο προσπάθησε να τον καλύψει με 33 γύρους.
GP ΚΙΝΑΣ - ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
ΠΡΩΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
1. Button (McLaren-Mercedes) 1:36.677
2. Rosberg (Mercedes) 1:36.748
3. Hamilton (McLaren-Mercedes) 1:36.775
4. Vettel (RBR-Renault) 1:37.509
5. Kubica (Renault) 1:37.601
6. Petrov (Renault) 1:37.716
7. Schumacher (Mercedes) 1:37.745
8. Webber (RBR-Renault) 1:37.980
9. Sutil (Force India-Mercedes) 1:38.008
10. Massa (Ferrari) 1:38.098
11. Alguersuari (STR-Ferrari) 1:38.161
12. Kobayashi (Sauber-Ferrari) 1:38.375
13. De la Rosa (Sauber-Ferrari) 1:38.421
14. Hulkenberg (Williams-Cosworth) 1:38.569
15. Di Resta (Force India-Mercedes) 1:38.618
16. Barrichello (Williams-Cosworth) 1:38.678
17. Buemi (STR-Ferrari) 1:39.939
18. Trulli (Lotus-Cosworth) 1:41.531
19. Kovalainen (Lotus-Cosworth) 1:41.779
20. Glock (Virgin-Cosworth) 1:41.830
21. Di Grassi (Virgin-Cosworth) 1:42.181
22. Senna (HRT-Cosworth) 1:43.875
23. Chandhok (HRT-Cosworth) 1:43.949
24. Alonso (Ferrari) -
ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
1. Hamilton (McLaren-Mercedes) 1:35.217
2. Rosberg (Mercedes) 1:35.465
3. Button (McLaren-Mercedes) 1:35.593
4. Schumacher (Mercedes) 1:35.602
5. Vettel (RBR-Renault) 1:35.791
6. Webber (RBR-Renault) 1:35.995
7. Sutil (Force India-Mercedes) 1:36.254
8. Alguersuari (STR-Ferrari) 1:36.377
9. Kubica (Renault) 1:36.389
10. Alonso (Ferrari) 1:36.604
11. Massa (Ferrari) 1:36.944
12. Petrov (Renault) 1:36.986
13. De la Rosa (Sauber-Ferrari) 1:37.421
14. Kobayashi (Sauber-Ferrari) 1:37.431
15. Barrichello (Williams-Cosworth) 1:37.657
16. Liuzzi (Force India-Mercedes) 1:37.804
17. Hulkenberg (Williams-Cosworth) 1:37.867
18. Trulli (Lotus-Cosworth) 1:39.624
19. Kovalainen (Lotus-Cosworth) 1:39.947
20. Glock (Virgin-Cosworth) 1:40.233
21. Chandhok (HRT-Cosworth) 1:41.008
22. Di Grassi (Virgin-Cosworth) 1:41.107
23. Senna (HRT-Cosworth) 1:41.345
24. Buemi (Toro Rosso-Ferrari) -
in.gr
Περίπου 15 λεπτά πριν το τέλος της περιόδου, ο Ελβετός φρέναρε βίαια για τη στροφή 14 όταν αποκολλήθηκαν από το μονοθέσιο ταυτόχρονα και οι δύο μπροστινοί τροχοί. Ο νεαρός οδηγός κατέληξε στην αμμοπαγίδα, χωρίς να τραυματιστεί.
Η ομάδα της Φαέντσα δοκίμασε νέες πλήμνες στο μονοθέσιό της και η αιτία του ατυχήματος προήλθε από υποχώρηση της εμπρός δεξιάς πλήμνης. Όταν συνέβη αυτό, η αριστερή δεν άντεξε τη φόρτιση του φρεναρίσματος και έσπασε ακαριαία.
Η STR κράτησε για όλη την υπόλοιπη περίοδο στο γκαράζ τον έτερο οδηγό της, Jaime Alguersuari. Ωστόσο, η πιο ανησυχητική πτυχή του ατυχήματος είναι ότι οι τροχοί αποκολλήθηκαν και κατέληξαν προς τους φράκτες για τους θεατές. Η STR λέει ότι τα συρματόσχοινα συγκράτησης των τροχών ήταν ενωμένα με το ψαλίδι.
Πίσω στη McLaren, ο Lewis Hamilton έδειξε -μεταξύ άλλων- την αποτελεσματικότητα του μονοθεσίου ΜΡ4/25 στην πίσω ευθεία της πίστας της Σαγκάης, κάτι που εν πολλοίς οφείλεται στο αεροδυναμικό σύστημα "F-duct" που (έπειτα από επιλογή του οδηγού) μειώνει την αντίσταση της πίσω πτέρυγας στον αέρα.
Το ίδιο σύστημα δοκίμασαν στις ελεύθερης δοκιμές της Κίνας και οι Ferrari, Mercedes και Williams, πλην της Sauber που το τοποθέτησε για πρώτη φορά στην Αυστραλία. Ωστόσο, πρόκειται για μια τόσο λεπτομερή ιδέα που χρειάζεται πολλή δουλειά για να αποδόσει σωστά και να επιφέρει κέρδη στο γυρολόγιο.
Ο Lewis ήταν δύόμισι δέκατα ταχύτερος του δεύτερου της ημέρας, Nico Rosberg (Mercedes) και σχεδόν τέσσερα δέκατα ταχύτερος του ομολόγου του, Jenson Button, που είχε σημειώσει τον πρώτο χρόνο στην πρωινή πρώτη περίοδο. Ακολούθησε ο Michael Schumacher, πιο κοντά από ποτέ φέτος στον Nico Rosberg.
Όσο για τις Ferrari και RBR, δεν θέλησαν σήμερα να αποκαλύψουν την αληθινή τους δυναμική - αν και για την πρώτη αποκαλύφτηκαν ξανά τα προβλήματα αξιοπιστίας του κινητήρα της. Ο Fernando Alonso μόλις βγήκε στην πίστα στην πρώτη περίοδο εγκατέλειψε στη στροφή 6 με φλόγες στις εξατμίσεις.
"Ξέραμε ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας δεν ήταν τόσο καλός", είπε η Ferrari, καθώς ο συγκεκριμένος V8 ήταν εκείνος που αλλάχθηκε από τη Scuderia προληπτικά πριν το GP Μπαχρέιν. Ο Ισπανός έχασε πολύ χρόνο προετοιμασίας και συνεπώς στη δεύτερη περίοδο προσπάθησε να τον καλύψει με 33 γύρους.
GP ΚΙΝΑΣ - ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
ΠΡΩΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
1. Button (McLaren-Mercedes) 1:36.677
2. Rosberg (Mercedes) 1:36.748
3. Hamilton (McLaren-Mercedes) 1:36.775
4. Vettel (RBR-Renault) 1:37.509
5. Kubica (Renault) 1:37.601
6. Petrov (Renault) 1:37.716
7. Schumacher (Mercedes) 1:37.745
8. Webber (RBR-Renault) 1:37.980
9. Sutil (Force India-Mercedes) 1:38.008
10. Massa (Ferrari) 1:38.098
11. Alguersuari (STR-Ferrari) 1:38.161
12. Kobayashi (Sauber-Ferrari) 1:38.375
13. De la Rosa (Sauber-Ferrari) 1:38.421
14. Hulkenberg (Williams-Cosworth) 1:38.569
15. Di Resta (Force India-Mercedes) 1:38.618
16. Barrichello (Williams-Cosworth) 1:38.678
17. Buemi (STR-Ferrari) 1:39.939
18. Trulli (Lotus-Cosworth) 1:41.531
19. Kovalainen (Lotus-Cosworth) 1:41.779
20. Glock (Virgin-Cosworth) 1:41.830
21. Di Grassi (Virgin-Cosworth) 1:42.181
22. Senna (HRT-Cosworth) 1:43.875
23. Chandhok (HRT-Cosworth) 1:43.949
24. Alonso (Ferrari) -
ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
1. Hamilton (McLaren-Mercedes) 1:35.217
2. Rosberg (Mercedes) 1:35.465
3. Button (McLaren-Mercedes) 1:35.593
4. Schumacher (Mercedes) 1:35.602
5. Vettel (RBR-Renault) 1:35.791
6. Webber (RBR-Renault) 1:35.995
7. Sutil (Force India-Mercedes) 1:36.254
8. Alguersuari (STR-Ferrari) 1:36.377
9. Kubica (Renault) 1:36.389
10. Alonso (Ferrari) 1:36.604
11. Massa (Ferrari) 1:36.944
12. Petrov (Renault) 1:36.986
13. De la Rosa (Sauber-Ferrari) 1:37.421
14. Kobayashi (Sauber-Ferrari) 1:37.431
15. Barrichello (Williams-Cosworth) 1:37.657
16. Liuzzi (Force India-Mercedes) 1:37.804
17. Hulkenberg (Williams-Cosworth) 1:37.867
18. Trulli (Lotus-Cosworth) 1:39.624
19. Kovalainen (Lotus-Cosworth) 1:39.947
20. Glock (Virgin-Cosworth) 1:40.233
21. Chandhok (HRT-Cosworth) 1:41.008
22. Di Grassi (Virgin-Cosworth) 1:41.107
23. Senna (HRT-Cosworth) 1:41.345
24. Buemi (Toro Rosso-Ferrari) -
in.gr
Απ: Formula 1
18/4/2010, 12:06
Πρώτος ο Μπάτον, δεύτερος ο Χάμιλτον και τρίτος ο Ρόσμπεργκ στον αγώνα της Κίνας
- ElthaModeratorΒραβείο ΕγγραφήςΒραβείο Εγγραφής για πάνω απο 3 χρόνιαΒραβείο ΜηνυμάτωνΒραβείο Μηνυμάτων ( 5001 + σχόλια )Βραβείο ΘεμάτωνΒραβείο Θεμάτων ( 100 νέα θέματα )Βραβείο ΨηφοφορίαςΒραβείο Ψηφοφορίας ( άνοιξε μια νέα ψηφοφορία )Βραβείο ΠαιχνιδιώνΒραβείο Παιχνιδιών ( άνοιξε ενα νέο θέμα - παιχνίδι )Βραβείο ΣυμμετοχήςΒραβείο Συμμετοχής ( σε 100 θέματα )
- Μηνύματα : 24383
Φύλλο :
Εγγραφή : 16/03/2009
Απ: Formula 1
9/6/2010, 19:45
ο Μασσα εως το 2012 στην φεραρι ..υπεγραψε
- ElthaModeratorΒραβείο ΕγγραφήςΒραβείο Εγγραφής για πάνω απο 3 χρόνιαΒραβείο ΜηνυμάτωνΒραβείο Μηνυμάτων ( 5001 + σχόλια )Βραβείο ΘεμάτωνΒραβείο Θεμάτων ( 100 νέα θέματα )Βραβείο ΨηφοφορίαςΒραβείο Ψηφοφορίας ( άνοιξε μια νέα ψηφοφορία )Βραβείο ΠαιχνιδιώνΒραβείο Παιχνιδιών ( άνοιξε ενα νέο θέμα - παιχνίδι )Βραβείο ΣυμμετοχήςΒραβείο Συμμετοχής ( σε 100 θέματα )
- Μηνύματα : 24383
Φύλλο :
Εγγραφή : 16/03/2009
Απ: Formula 1
24/10/2010, 21:35
Ο Φερνάντο Αλόνσο ήταν ο νικητής στο «παρθενικό» γκραν πρι της Φόρμουλα Ένα, που διεξήχθη στη Γέονγκαμ της Νότιας Κορέας και το οποίο είναι ο 17ος αγώνας της χρονιάς στο πρωτάθλημα.
Ο Ισπανός οδηγός της Φεράρι εκμεταλλεύθηκε την εγκατάλειψη των δύο μονοθεσίων της Red Bull και είδε πρώτος την καρό σημαία, σημειώνοντας την πέμπτη φετινή νίκη του και παίρνοντας παράλληλα την πρωτοπορία στην βαθμολογία των οδηγών. Ο «πιλότος» της σκουντερία άφησε στις δύο επόμενες θέσεις τον Λιούις Χάμιλτον με ΜακΛάρεν και τον «ομόσταυλό» του στη Φεράρι, Φελίπε Μάσα.
Το γκραν πρι της Φόρμουλα Ένα στη Νότια Κορέα ήταν επεισοδιακό, αφού διεκόπη προσωρινά ύστερα από μόλις τρεις γύρους, λόγω έντονης βροχόπτωσης, η οποία έκανε τις συνθήκες υπερβολικά επικίνδυνες για τους οδηγούς. Οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες υποχρέωσαν τους αγωνοδίκες να αποφασίσουν την εκκίνηση των μονοθεσίων ύστερα από δεκάλεπτη καθυστέρηση, με το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα.
Όμως, δεδομένου ότι υπήρχε πολύ νερό στην πίστα και προβλήματα με την ορατότητα, ο διευθυντής της FIA για τον αγώνα, Τσάρλι Γουίτινγκ, αποφάσισε την προσωρινή διακοπή του γκραν πρι ύστερα από τρεις γύρους και την συνέχισή του μόλις βελτιώνονταν οι καιρικές συνθήκες. Ύστερα από περίπου μία ώρα ο αγώνας άρχισε ξανά, με το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα, το οποίο αποχώρησε στο τέλος του 17ου γύρου.
Tο αυτοκίνητο ξαναμπήκε στον 20ο γύρο, όταν ο -μέχρι πρότινος πρωτοπόρος της βαθμολογίας των οδηγών- Μαρκ Γουέμπερ έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του και χτύπησε στα πλαϊνά προστατευτικά της πίστας, ενώ στη συνέχεια έπεσε πάνω του ο Ρόσμπεργκ (με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν αμφότεροι), πλήττοντας σημαντικά τις ελπίδες του Αυστραλού για τον τίτλο.
Ο αγώνας ολοκληρώθηκε με τον χειρότερο τρόπο για την Red Bull στον 46ο γύρο, όταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος οδηγούσε την κούρσα, υποχρεώθηκε να εγκαταλείψει, καθώς τον «προδωσε» ο κινητήρας του. Αυτή η εξέλιξη επέτρεψε στον Αλόνσο να πάρει την πρωτοπορία και να φτάσει στη νίκη, η οποία του έδωσε τη δυνατότητα να προηγείται πλέον στη «μάχη» για τον τίτλο των οδηγών.
Η βαθμολογούμενη δεκάδα στο γκραν πρι της Νότιας Κορέας και οι βαθμολογίες οδηγών και κατασκευαστών έχουν ως εξής:
1. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία/Φεράρι) 2 ώρες 48:20.810
2. Λιούις Χάμιλτον (Βρετανία/ΜακΛάρεν) + 14.999
3. Φελίπε Μάσα (Βραζιλία/Φεράρι) + 30.868
4. Μίκαελ Σουμάχερ (Γερμανία/Mercedes GP) + 39.688
5. Ρόμπερτ Κούμπιτσα (Πολωνία/Ρενό) + 47.734
6. Βιταντόνιο Λιούτσι (Ιταλία/Force India) + 53.571
7. Ρούμπενς Μπαρικέλο (Βραζιλία/Γουίλιαμς) + 1:09.257
8. Καμούι Κομπαγιάσι (Ιαπωνία/BMW Ζάουμπερ) + 1:17.889
9. Νικ Χάιντφελντ (Γερμανία/BMW Ζάουμπερ) + 1:20.107
10. Νίκο Χούλκενμπεργκ (Γερμανία/Γουίλιαμς) + 1:20.851
in.gr
Ο Ισπανός οδηγός της Φεράρι εκμεταλλεύθηκε την εγκατάλειψη των δύο μονοθεσίων της Red Bull και είδε πρώτος την καρό σημαία, σημειώνοντας την πέμπτη φετινή νίκη του και παίρνοντας παράλληλα την πρωτοπορία στην βαθμολογία των οδηγών. Ο «πιλότος» της σκουντερία άφησε στις δύο επόμενες θέσεις τον Λιούις Χάμιλτον με ΜακΛάρεν και τον «ομόσταυλό» του στη Φεράρι, Φελίπε Μάσα.
Το γκραν πρι της Φόρμουλα Ένα στη Νότια Κορέα ήταν επεισοδιακό, αφού διεκόπη προσωρινά ύστερα από μόλις τρεις γύρους, λόγω έντονης βροχόπτωσης, η οποία έκανε τις συνθήκες υπερβολικά επικίνδυνες για τους οδηγούς. Οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες υποχρέωσαν τους αγωνοδίκες να αποφασίσουν την εκκίνηση των μονοθεσίων ύστερα από δεκάλεπτη καθυστέρηση, με το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα.
Όμως, δεδομένου ότι υπήρχε πολύ νερό στην πίστα και προβλήματα με την ορατότητα, ο διευθυντής της FIA για τον αγώνα, Τσάρλι Γουίτινγκ, αποφάσισε την προσωρινή διακοπή του γκραν πρι ύστερα από τρεις γύρους και την συνέχισή του μόλις βελτιώνονταν οι καιρικές συνθήκες. Ύστερα από περίπου μία ώρα ο αγώνας άρχισε ξανά, με το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα, το οποίο αποχώρησε στο τέλος του 17ου γύρου.
Tο αυτοκίνητο ξαναμπήκε στον 20ο γύρο, όταν ο -μέχρι πρότινος πρωτοπόρος της βαθμολογίας των οδηγών- Μαρκ Γουέμπερ έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του και χτύπησε στα πλαϊνά προστατευτικά της πίστας, ενώ στη συνέχεια έπεσε πάνω του ο Ρόσμπεργκ (με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν αμφότεροι), πλήττοντας σημαντικά τις ελπίδες του Αυστραλού για τον τίτλο.
Ο αγώνας ολοκληρώθηκε με τον χειρότερο τρόπο για την Red Bull στον 46ο γύρο, όταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος οδηγούσε την κούρσα, υποχρεώθηκε να εγκαταλείψει, καθώς τον «προδωσε» ο κινητήρας του. Αυτή η εξέλιξη επέτρεψε στον Αλόνσο να πάρει την πρωτοπορία και να φτάσει στη νίκη, η οποία του έδωσε τη δυνατότητα να προηγείται πλέον στη «μάχη» για τον τίτλο των οδηγών.
Η βαθμολογούμενη δεκάδα στο γκραν πρι της Νότιας Κορέας και οι βαθμολογίες οδηγών και κατασκευαστών έχουν ως εξής:
1. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία/Φεράρι) 2 ώρες 48:20.810
2. Λιούις Χάμιλτον (Βρετανία/ΜακΛάρεν) + 14.999
3. Φελίπε Μάσα (Βραζιλία/Φεράρι) + 30.868
4. Μίκαελ Σουμάχερ (Γερμανία/Mercedes GP) + 39.688
5. Ρόμπερτ Κούμπιτσα (Πολωνία/Ρενό) + 47.734
6. Βιταντόνιο Λιούτσι (Ιταλία/Force India) + 53.571
7. Ρούμπενς Μπαρικέλο (Βραζιλία/Γουίλιαμς) + 1:09.257
8. Καμούι Κομπαγιάσι (Ιαπωνία/BMW Ζάουμπερ) + 1:17.889
9. Νικ Χάιντφελντ (Γερμανία/BMW Ζάουμπερ) + 1:20.107
10. Νίκο Χούλκενμπεργκ (Γερμανία/Γουίλιαμς) + 1:20.851
in.gr
Σελίδα 4 από 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|